30 Ιαν 2008


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

43) 18
44) 7
45) 4,5
46) MARY 19,6 - MARMA 29,4
47) ποιός διάολος είναι ο ROVEEEEEEERRRRR ?????????????

scoopy είπε...

@fuckin' sunday: Νομίζω ότι είναι ο σκύλος...

-Tommy: ο μικρός αδελφός της Mildred
-Rover: ο σκύλος

Μάλλον ο Rover είναι τώρα 15 χρονών. -πριν 5 χρόνια: R=15-5=10, M=4*10=40
-σήμερα: R=15, M=45=3*15

ε?

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον δε με βοηθάνε τα αγγλικά μου... έτσι τα έβγαζα και εγώ αλλά τελικά δεν καταλαβαίνω ότι ο Rover είναι ο κόπρος (άσε που 15 χρονών ζει ακόμα;;; Ποιός είναι; ο Άργος;;)...
Και λέει: Μildred´s young man asked !!!HER!!! brother...
Ντεν καταλαβαίνει...
Ας βοηθήσει κάποιος με το λυσάρι...

forns είπε...

Εμένα γιατί το 44 μου βγαίνει 26,25;

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο fornsάκο...
κάτι έγραψα λάθος αλλά μου βγαίνει 24,5...
Θα δώσει κανείς τις λύσεις;;;

Justelene είπε...

43) 18
44)24,5
45)4,5
46)19,6 & 29,4
47)15

...O Ρόβερ μήπως είναι ο Μπρίστολ Ρόβερ;...

trelliaris είπε...

Έλα ο Πατάκης είμαι.

-Η Timpkins ήτανε 18 και ο βρωμόγερος που πήρε για τα αμύθητα πλούτη του 54. Ναι ρε ζηλεύω που πήρε το τρυφερούδι.
-η Άντα ήταν 24 και ο μικρός Γιαννάκης 3. Ασχολίαστο.
-Σε 4,5 χρόνια που θα γίνουν και οι olympic games στι Λονδίνο η μάνα θα ναι 49,5 και η άλλη θα ναι 16,5. Μπουμπούκι. Ας δώσουμε λοιπόν την μάνα στο γέρο του 43 προβλ. και να κρατήσουμε τη μικρή μαζί με την Timpkins.
-Οι Mary & Marma θα παραχωρηθούν στον fucking sunday για 9,8 χρόνια.
- Ο Rover φυσικά και είναι ο κολλητός του Austin που μαζί έφτιαξαν μια αυτοκινητοβιομηχανία που έβγαζε όμως αυτοκίνητα που είχαν τιμόνι στη λάθος πλευρά και φυσικά ατη φαληρίσανε. Ευτυχώς προλάβανε και την ξεπουλήσαν στη BMW και αυτή τη στιγμή είναι στις Άλπεις για σκί με τις Mary & Marma.
(Απ αυτούς θα τις παραλάβεις fucking sunday)
Τώρα βέβαια ο Rover είναι μόλις 10 χρονών.............