22 Μαρ 2008

ΜΑΝΑ(blogger) ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ

Καταρχάς θα συνιστούσα λίγη Ψ Υ Χ Ρ Α Ι Μ Ι Α σε όλους μας .
Κατά δεύτερον καταλαμβάνω πραξικοπηματικά (σόρυ δημοκρατικές και άλλες δυνάμεις) τη θέση της Μαμάς του blog και αναλαμβάνω να τραβήξω αυτιά (μαζί και το δικό μου) και να σκουπίσω ματωμένες μύτες. Οι διαμαρτυρίες που θα επακολουθήσουν , ποσώς με ενδιαφέρουν – οι ανυπάκουοι θα τιμωρηθούν ακόμα πιο αυστηρά (μαστίγια,πυγοραπίσματα και λοιπά φετιχιστικά θα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα συμμόρφωσης των επαναστατημένων υιών).
Ελάτε να παίξουμε όλα μαζί τα παιδάκια ένα ωραίο παιχνιδάκι. Ας προσπαθήσουμε να μπούμε στη θέση του συνομιλητή μας και χωρίς προκαταλήψεις και θερμοκεφαλισμούς να καταλάβουμε τι ακριβώς εννοεί. Και στην τελική να του αφήσουμε το περιθώριο να έχει μια διαφορετική άποψη και αισθητική από τη δική μας. Είναι ανθρώπινο φυσικά να φουντώνουμε και να επιθυμούμε διακαώς να σπάσουμε το κεφάλι του αντιρρησία αλλά ευτυχώς έχουν περάσει αρκετές χιλιάδες χρόνια από την εποχή του παππού μας του Νεάντερταλ. Ας μην του σπάσουμε το κεφάλι λοιπόν-ας του πετάξουμε το γάντι στα μούτρα και ας επιδοθούμε σε επιχειρηματολογικές ξιφομαχίες και όσο μπορούμε ευφυείς διαλόγους (άλλωστε για ποιόν άλλον λόγο είμαστε εδώ;). Κι όταν αυτό δεν πετυχαίνει –γιατί προφανώς δεν είναι πάντα δυνατόν να πετυχαίνει-ας αναζητήσουμε κάποιον άλλον τρόπο να τα βρούμε και όχι τελοσπάντων να κουτσομπολεύουμε τις ξένες μανούλες και το τι έκαναν τον καιρό που ήταν νέες και όμορφες (εσένα ζωηρέ μου τρελιάρη θα σε βάλω στη γωνία με τη μύτη στον τοίχο και θα απαγγείλλεις 352.429.517 ποιήματα με αναφορές στην Μάνα π.χ. εκτός από την Μάνα σου κανείς δεν σε θυμάται,Μανούλα θα φύγω θα πάω στα ξένα,Μάνα μου τα κλεφτόπουλα κλπ κλπ). Κι όσο για τον άλλο μου αγαπημένο διαδυκτιακό υιό loumboumbamboula του επιφυλάσσω μια ακόμα πιο σκληρή τιμωρία.Για τα επόμενα 365 βράδυα θα τον νανουρίζω με μεταφρασμένες ινδικές βέδες που τραγουδιούνται κάθε Καθαρή Δευτέρα στην πατρίδα της ηλεκτρονικής Μαμάς του (λέγε με λαρισοτυρναβοκάρδιτσο) και πάνε κάπως έτσι: Τις Μιγά - , άιντε καλέ,τις Μιγάλις Αποκριές /που ανάβουν τις φουτιές/και ζητούν , άιντε καλέ , και ζητούν να βρουν ψουλές για να σβήσουν τις φουτιές/Άναψε, άιντε καλέ, άναψε κι η Παναγιώτα,/άναψε κι η Παναγιώτα, κακαρίζει σαν την κότα/κι ανιβαί - , άιντε καλέ, κι ανιβαίνει κατιβαίνι/κι ανιβαίνει κατιβαίνι και την πούτσα δεν χουρταίνει/Μπρε μπρε μπρε του μπουρανί και τσ’ Χαλάτσαινας το μνι.Κι άλλα τέτοια πολλά από τα οποία μόνο ο Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ μπορούσε να βρει έμπνευση. Μετά από μια τέτοια κατήχηση το όνειρο της Μάνας ελπίζει να βγει αληθινό. Ο Γιός της επιτέλους θα βρει τη λύτρωση στην Υψηλή Ποίηση και θα προσανατολισθεί σε σαφείς αριστερές ιδεολογίες με στόχους και άποψη! Α, και να μην ξεχάσω! Η επόμενη τιμωρία του θα είναι να ποστάρει 27 φορές την ημέρα και να μην κακολογεί τα άλλα παιδάκια που -αν μη τι άλλο- κουράζονται λιγάκι να γράψουν έστω και «αβασάνιστους αριστερισμούς».
Τι να πω για το άλλο αγαπητό τέκνο – ονόματι justelene. Το καμάρι της Μάνας. Σκεπτόμενος ποιητής και μαχητικός στρατιώτης. Αλλά με μη επίγνωση της ελαφρότητας του Είναι των ανθρώπων. Επιθυμεί βαθιά να κάνει τον κόσμο καλύτερο όμως ίσως ξεχνάει ότι και ο ίδιος ο κόσμος θα πρέπει να θέλει να γίνει καλύτερος. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να τον τιμωρήσω πολύ αυστηρά. Αρκεί να ανεβάσει στο youtube τον εαυτό του να τραγουδά «Alone again» με αμερικάνικη μπαντάνα στο κεφάλι. Επειδή όμως νομίζω ότι σου ωφείλω Justelene μια πιο σοβαρή αντιμετώπιση των τεκταινόμενων των τελευταίων ημερών, έχω να πω τα εξής : οι ιδεολογικές διαφορές που διαφαίνονται στο blog είναι βαθιές και μου θυμίζουν αμυδρά τα διασπασμένα παρακλάδια του αριστερού χώρου που αποτελούν τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Θα απογοητεύσω ίσως κάποιους εκθέτοντας σκέψεις(περισσότερο φόβους)σχετικά με την αποτελεσματικότητα και το αγαθό των προθέσεων του εν λόγω πολιτικού σχηματισμού. Γι’ αυτό και προτιμώ να παρατηρώ και να περιμένω τις εξελίξεις. Ετσι κι αλλιώς ο καιρός γαρ εγγύς. Πολύ γρήγορα θα επιβεβαιωθούν ή όχι οι ανησυχίες μας (ειλικρινά ελπίζω όχι).
Ψάχνω κι αυτό το παλιόπαιδο τον Χοίρο(να) για να του ρίξω μερικές ψιλές αλλά έχει μουλαρώσει επειδή είμαστε υπό καθεστώς κομέντ μοντερασιόν και κάνει απεργία ποσταρίσματος. Περίμενε βρε αφιλότιμο να σε ξετρυπώσω από καμιά γωνιά κι έχεις να φας της χρονιάς σου! Εσύ θα με πεθάνεις!(γνωστά μητρικά κλισέ)
Μέχρι εδώ ήμουν αρκετά politicaly correct ελπίζω (άλλωστε τι παράδειγμα θα δώσω στα παιδιά μου;). Από δω και πέρα όμως ξαναγίνομαι το χαμένο κορμί που ήμουν /είμαι /και θα είμαι . Αποποιούμαι τον ρόλο της Μάνας/Μητέρας/Μανούλας/Μαμάς και ρίχνω τα μωρά μου στη φωτιά. Βγάλτε τα πέρα μόνα σας σκατόπαιδα. Και μάλλον θα κάνουμε λίγο καιρό να τα ξαναπούμε.Πολύ και ωραίο ήλιο θα έχει εκεί έξω ,σύντομα.
Και ήρθε η στιγμή που όλοι περιμέναμε: πώς θα τιμωρηθεί η ίδια η συμπλεγματική/διαστροφική/πολυσχιδής μαμά που θέλοντας να συμβιβάσει καταστάσεις χρησιμοποίησε την γονεϊκή εξουσία τιμωρώντας με εξευτελιστικές τιμωρίες και νουθετώντας με συμπερασματικές ηθικολογίες; Μα πώς αλλιώς; Ακούγοντας τις γνωστές χριστοπαναγίες που ακούν συνήθως οι γονείς , προερχόμενες από όλα τα αντιμαχόμενα μέρη. Παιδιά αν γίνει αυτό , έχω πετύχει πραγματικά τον σκοπό μου. Εχετε βρει έναν κοινό εχθρό και για λίγο θα ξεχάσετε τις μεταξύ σας διαφορές. Μετά βέβαια θα συνεχίσετε πάλι.
Εν τω μεταξύ συνεχίζω να τραγουδάω θλιμμένα,μοναχικά τραγούδια που είναι μεταμφιεσμένα σε χαζοχαρούμενα ερωτικά και θυμάμαι ξανά τον παλιό μου κολλητό που έλεγε ότι η μουσική είναι ο μοναδικός σου φίλος μέχρι το τέλος.

I think that people are
The greatest fun
And I will be alone again tonight my dear

Τραγικό , που θα’ λεγε κι ο Tragedian.

8 σχόλια:

Φαίδρα είπε...

Είναι αλήθεια οτι είναι λιγο κουραστικό να διαβάζω ολες αυτες τις κοντρες και τις αλλολοκατηγορίες (δεν το έκανα βεβαια). Θα προτιμούσα να υπάρχουν θεματα γενικού ενδιαφέροντος χωρίς προσωπικές επιθέσεις.

mezcalin είπε...

Αγαπημένη μου solaris, δεν έχεις να πας πουθενά. Στην αρχή μας βομβαρδίζεις με μπαζούκας, καλάζνικωφ, μαστίγια και πυγοραπίσματα και μετά μας απειλείς ότι θα εξαφανιστείς. Όχι, αγαπητή μου, δε μπορείς στην αρχή να μας ανάβεις και μετά να μας παρατάς. Παλιοθήλυκο! (εύχομαι να σε ανάβουν κι εσένα τα βρωμόλογα)
Με χαροποιεί ιδιαιτέρως που παίρνεις πολιτική θέση στο ζήτημα του ΣΥΡΙΖΑ. Αρκετός κόσμος είναι επιφυλακτικός σχετικά με το συγκεκριμένο πολιτικό σχηματισμό. Κατά τ' άλλα, η στάση σου μου θυμίζει κάτι μεταξύ δασκάλου, γονιού και διαιτητή που προσπαθεί να καλμάρει τις αντικρουόμενες πλευρές. Δεν εννοώ βέβαια ότι αυτό είναι υποχρεωτικά κακό. Το να πέφτει και λίγο ξύλο που και που επίσης δεν είναι υποχρεωτικά κακό. Προσωπικά με "λυπεί" το γεγονός ότι ενώ τον τελευταίο καιρό τέθηκαν ποικίλες απόψεις μέσω των post, τα σχόλια πάνω σε αυτές τις απόψεις παρέμειναν λιγοστά.
Τελειώνοντας, θα σταθώ στην αρχική σου πρόταση, την οποία έχω ξανασχολιάσει παλιότερα: Πού πουλάνε ψυχραιμία, γαμώ το κέρατό μου, μέσα;

loumboubamboula είπε...

-Tι καταπληκτικός που είσαι

-κι εσύ είσαι υπέροχη , αλώστε όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό το φόρουμ αλληλοεπιβεβαίωσης που λέγετε αβασάνιστα είναι καταπληκτικοί τύποι και πολύ καλά παιδιά(οι αντιφρονούντες θα κατατροπωθούν από τους ράμπο του διαδικτυακού ήθους-γεια σου ρε τρελιάρη) το νου μας μην ανοίξει καμιά μύτη και χαλασει το πρότυπο ντεμέκ συναίνεσης που έχουμε πετύχει εδώ μέσα.



22 ΜΑΡ 2008 Και μάλλον θα κάνουμε λίγο καιρό να τα ξαναπούμε

Ο/Η solaris είπε... 22 Μάρτιος 2008 6:47 μμ


Ο/Η solaris είπε... 22 Μάρτιος 2008 7:36 μμ


Ο/Η solaris είπε... 22 Μάρτιος 2008 7:50 μμ


Ο/Η solaris είπε… 23 Μάρτιος 2008 9:39 μμ


Ο/Η solaris είπε... 24 Μάρτιος 2008 12:17 μμ


Τι ακριβώς εννοούσες? Κάτι τέτοιο ήθελες να πεις όταν ανέφερες πως τα άλλα παιδάκια -αν μη τι άλλο- κουράζονται λιγάκι να γράψουν έστω και «αβασάνιστους αριστερισμούς».

tragedian είπε...

Ρε mez αφού τα έχουμε πει! Ο κόσμος κουράστηκε με τους συριζα και τους γύριζα. Τι άποψη θες να εκφράσουν? Οτι σιχάθηκαν? Ε, την εκφράζουν λοπόν μη γράφοντας.
Απ' την άλλη δεν μπορώ βέβαια να μην απορήσω: Είναι δυνατόν ξαφνικά μέσα σε 6 μήνες απ τις εκλογές, το 20% των Ελλήνων να έγιναν αριστεροί ριζοσπάστες? Ή μήπως για όλα ευθύνεται η "δροσερή" φάτσα του Τσίμπλα?
Τραγικό.

tragedian είπε...

αγαπημένε μου louboubamboula, σας παρακαλώ μη μου γαμήσετε τη παναγία δια την μικρή μου καθυστέρηση στα δι' ημάς...
Ευχαριστώ λατρεμένε μου.

solaris είπε...

@φαίδρα
Ευτυχώς που άκουσα και μια γυναικεία φωνή εδώ μέσα! Πού πήγαν όλα τα κορίτσια βρε Φαίδρα; (φυσαλίδα θα σε ξεμαλλιάσω!).Άντε να πούμε και καμιά γυναικεία κουβέντα εδώ μέσα για χαλάουες και συναφή.

@lou
Όσο διάβαζα το κείμενό σου , χαμογελούσα τρυφερά. Καλέ μου Γιε! Με κάνεις περήφανη που επιβεβαιώνεις τη μαμά. Ρίξε μου τις χριστοπαναγίες σου , μον μπεμπέ προβοκατόρ! Πάντα τα ατίθασα παδιά είναι και τα αγαπημένα των γονιών. Επίσης πόσο δίκιο έχεις: καλά,μπήκα 6 φορές σε μιάμιση μέρα στο ιντερνετ; Τελικά είμαι μια εθισμένη του διαδικτύου και πρέπει να θεραπευθώ. Σ’ ευχαριστώ που προσέχεις την υγεία της μανούλας,μικρό μου άνθος του κακού!
Τι τραβάς πάντως κι εσύ καλό μου παιδί με την άστατη ηλεκτρονική μαμά που σου έλαχε. Η αλήθεια είναι ότι αν είχα ένα ευρώ για κάθε τι που έλεγα πως θα κάνω και δεν το έκανα τελικά, τώρα θα ήμουν εκατομμυριούχος – κι εσύ ένας πλούσιος κληρονόμος (πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο είχα πει «μάλλον» - όχι σίγουρα...και είχα πει «λίγο καιρό» - όχι για πάντα...και όταν θα είχε ήλιο – και τώρα τουρτουρίζω...). Έχω μια υποψία όμως ότι αυτή η αυθάδικη συμπεριφορά σου πηγάζει από την απειλή ότι θα τιμωρήσω με πυγοραπίσματα τους ανυπάκουους. Σε περίπτωση που συμβαίνει αυτό θα σε απογοητεύσω και θα αλλάξω την τιμωρία μου με μια αφιέρωση Υψηλής Ποίησης:
«Ρίχνε μας το φαρμάκι σου για να μας γιγαντώσεις!
Αυτή η φωτιά τόσο μας ψήνει το μυαλό. Θέλουμε,
Να βυθιστούμε στ’ άδυτα της αβύσσου, Κόλαση ή Ουρανός, αδιάφορο`
Στο βυθό του Άγνωστου για να βρούμε το καινούριο!»
Μπωντλαίρ
(Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω την γαλλική μετάφραση από τα Ανθη Του Κακού - τότε η τιμωρία θα ήταν πραγματικά κολασμένη. Δεν πειράζει – την άλλη φορά...).
Πάντως ειλικρινά πιστεύω lou ότι κατά βάθος είσαι καταπληκτικός τύπος και πολύ καλό παιδί – για να μην πω υπέροχο και νομίσεις ότι θέλω να σε επιβεβαιώσω.

@tragedian
Τι να πούμε φίλτατε; Νειάτα! Αχ Νειάτα! Τρελά , οργισμένα νειάτα!

And last but not the least @mezcalin (εδώ αρχίζει να γίνεται ακατάλληλον δια ανηλίκους . κλείστε τα πισί οι σεμνότυφοι και απομακρυνθείτε – δεν θέλω μετά διαμαρτυρίες και bloggers’ vice)
Μωρό μου. Αγαπημένο μου μωρό. Τα πυγοραπίσματα από τα οποία γλίτωσε απόψε ο lou , είναι όλα δικά σου. Αυτά και ό,τι άλλο ποθεί η ψυχή σου. Η Solaris είναι εδώ για να πραγματοποιήσει όλα τα βρώμικα/αιθυλικά όνειρα του Μezcalin. Αρκεί να της μιλάς πρόστυχα και να είσαι σκληρός μαζί της (όχι συνεχώς βέβαια – που και που θέλω να είσαι γλυκός και τρυφερός όπως είσαι και στα κείμενά σου).
Πώς θα μπορούσα πολυαγαπημένε μου , να σε παρατήσω; Παρατάει μια μητέρα τον γιο που αγαπάει πιο πολύ από όλους τους γιούς; Μπορούσε να παρατήσει η Ιοκάστη τον Οιδίποδά της; Μόνο ο θάνατος κατάφερε να το κάνει αυτό.Ο θάνατος από την θηλιά που έσφιξε τον λαιμό της . Και της θύμισε τα χέρια του αγαπημένου της που την έσφιγγαν για να της δώσουν μια ηδονή διαφορετική από τις άλλες ,τις συνηθισμένες. Για μια στιγμή λίγο πριν πεθάνει, είμαι σίγουρη ότι θυμήθηκε τα ιδρωμένα αγκαλιάσματα , τις μπερδεμένες μέσα στα στόματα αναπνοές , τη μυρωδιά του κορμιού του ,τον γλυκό πόνο που της προκαλούσε ο Αγαπημένος Γιος και Εραστής. Και είμαι σίγουρη ότι δεν μετάνοιωσε για τίποτε από όσα έκανε.
Θα μπορούσα να γράφω για ώρες λατρεμένε μου mezcalin (ωχ!αυτό μάλλον θα ακούστηκε σαν απειλή) . Ερωτικά κείμενα που να έχουν εσένα εμπνευστή. Αυτό ήταν μόνο μια πρόγευση . Σου είχα υποσχεθεί ότι θα σου το αφιέρωνα και να λοιπόν που το έκανα. Δεν άξιζε τον κόπο να δείξεις λίγη υπομονή;
Υ.Γ. Μετά από αυτά δεν έχω καμμία όρεξη να σχολιάσω τον ΣΥΡΙΖΑ ή οποιοδήποτε άλλο πολιτικό σχηματισμό. Πάω για νάνι και για όνειρα καυτά και ανομολόγητα. Έχασα που έχασα τη συναυλία με τα μωρά στη φωτιά κι έχω τις μαύρες μου (α ρε φυσαλίδα θα μου το πληρώσεις αυτό). Κάπως πρέπει να διασκεδάσω κι εγώ η μικρή και τριανταφυλλένια.

mezcalin είπε...

Από τη μια έχω τον tragedian να με βάζει στη θέση μου κι απ' την άλλη έχω τη solaris να με ξεσηκώνει απ' τη θέση μου. Πάντως, αγαπημένη μου solaris, δεν πρέπει να φέρνεις παραδείγματα με τον Οιδίποδα. Το οιδιπόδειο σύμπλεγμα είναι το μοναδικό που έχω καταφέρει με επιτυχία να αποφύγω στη ζωή μου. Έτσι όπως πας, θα το κολλήσω κι αυτό.
Αγαπητέ louba, επειδή θα κάνω μέρες να σε δω, σου τα λέω διαδικτυακά. Κάτι μου λέει πως η ντεμέκ συναίνεση (για πολλούς και διάφορους λόγους) πλησιάζει προς το τέλος της. Άσε που ετοιμάζω κι ένα κείμενο καφροχαβαλεδιάσματος (αν τελικά καταφέρω να το ολοκληρώσω).

loumboubamboula είπε...

Δεύτερο σχόλιο στην ίδια ανάρτηση...μετά από αυτό μάλλον θα χρειαστώ γαργάρες με betadine+(ριζα) γιατί κατά πάσα πιθανότητα οι αμυγδαλές μου έχουν κολήσει solarήτιδα.

Πάντως από τότε που ανέλαβα το πόστο του διαδικτυακού αντισύριζα προβοκάτορα (εργασία που αναλαμβάνουν κυρίως άτομα του λούμπεν προλεταριάτου με πολύ χαμηλές απολαβές ,καμία σύγκριση με το κύρος που έχει η θέση του καθηγητή διαδικτυακής ηθικής) ούτε για το μουνί της μάνας κανενός (πλην εμού) έγραψα πουθενά ούτε για κοκτέηλ σπέρματος ούτε για τίποτα αντίστοιχο.Οπότε η αναφορά σου στις χριστοπαναγίες είναι μάλλον άστοχη.


Αλήθεια ο τρελιάρης (δάσκαλος) έχει καμία σχέση με τον Μαρίνο Αντύπα (τον δάσκαλο) αν ναι θέλω να του αφιερώσω το παρακάτω λυρικό ξέσπασμα.

“το δάσκαλο το δάσκαλο αυτό το καυλοράπανο (δις)
να μου τον φέρετε στο κόμμα
να συνεχίσει με ορμή να μνημονεύει
των ξένων μητεράδων τα μουνιά
γιατί όποιος για τον σύριζα παλεύει
θα χει μερίδιο στη μοιρασιά”

Η μουσική του ασματος είναι δανεισμένη από το έργο του αριστεριστή ολυμπιστή συνθέτη Γ. Μαρκόπουλου “θεσαλικός κύκλος”


ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΚΙΛΕΛΕΡ