21 Μαρ 2008

Ευχάριστα ερωτικά τραγουδάκια 1

1 σχόλιο:

solaris είπε...

Αγαπητέ μου (πραγματικά) justelene μου είναι δύσκολο να καταλάβω κάτι.Γιατί δεν μπορούν να μου αρέσουν ταυτόχρονα και ο Arthur Lee και ο Πουλικάκος; Αν η ερώτηση σου φαίνεται ρηχή και επιπόλαιη δεν σου κρύβω ότι το ένα μισό της Solaris είναι κάπως έτσι.Το άλλο μισό της στην Κίνα βρίσκεται...ΟΥΠΣ!!ζητώ συγνώμη από τους συνμπλόγκερς μας.Ξέχασα ότι απαγορεύεται να λέμε πότε πότε και κανένα στιχάκι.Γιατί μαζί με τις πολιτικές(όποιες) τοποθετήσεις,το διαδυκτιακό φλερτάρισμα,τις διαφορετικές μουσικές προτιμήσεις η ανάρτηση ποιημάτων θεωρείται ξενέρωτη και απειλείται με ηλεκτρονικό λιθοβολισμό ή με κομέντ μοντερασιόν.
Το άλλο μισό της Solaris λοιπόν πάει στις πορείες και κάνει απεργία,παρακολουθεί με μεγάλη καχυποψία τις πολιτικές εξελίξεις και αρνείται να στρατευθεί σε οποιαδήποτε πολιτική επιλογή που δεν την αντιπροσωπεύει απόλυτα - και γενικώς αρνείται να στρατευθεί οπουδήποτε.
Παρ'όλο που δεν θέλω να καπελώσω το post σου , θα αναρτήσω κι εγώ το δικό μου που είναι θα έλεγα ένας σχολιασμός των τελευταίων ημερών του blog.Θα ήθελα να το διαβάσεις με καλή διάθεση και να το ερμηνεύσεις όπως ακριβώς είναι:ξανθό και ανάλαφρο.Αρνούμαι να μεταφέρω τη ζούγκλα που επικρατεί στη ζωή μας μέσα στο blog.