- Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε ανάλαφρα, γιατί στο δρόμο έχω την υποψία πως το βαρομετρικό θα βαρύνει, ε tragedian?
- Avanti λοιπόν maestro loumboubamboula
Film Noir: Η απαρχή - 10/1998
Ήταν η εποχή που μεσουρανούσαν οι μεγάλες boys–bands (Take That, Backstreet Boys, 'N Sync).
Πιστός στην αντίληψη του περί μουσικής και διεθνούς καριέρας, ο tragedian είδε κατάφατσα το μέλλον: Η Πάτρα είχε ανάγκη από τη δικιά της αγορομπάντα. Διοργάνωσε λοιπόν, τα αντίστοιχα καλλιστεία και μετά από αρκετές ζυμώσεις (μπύρας) απονεμήθηκαν τα εξής βραβεία:
Drums: Λευτέρης ή παππούς (Ο Κώστας Πρέκας της σύγχρονης ρυθμολογίας, πληθωρικός, σαγηνευτικός, αλλά παρ' όλα αυτά «καυλιάρης», ψηφίστηκε από τις μεσήλικες της Αχαΐας ως το υποκατάστατο του George Clooney)
Μπάσο: Νίκος (το υγρό όνειρο κάθε μπαρόβιας, large lover-boy του 1μισο μπουκαλιού τζιν τη βραδιά – ελάχιστη κατανάλωση. Αξιομνημόνευτη η ικανότητα να παραμένει αλάνθαστος, ανεξαρτήτως ποσότητας αιθυλικής αλκοόλης που έχει καταναλώσει).
Πλήκτρα: Διονύσης (Ο Νίκος Ξανθόπουλος των keyboards, το λαϊκό παιδί με τη Φαρφίσσα απ' τον Αι Γιώργη το Λάγγουρα, που η μοίρα το 'ριξε στα πλοκάμια του mainstream και της διαπλοκής – δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα).
Κιθάρα: Θανάσης (Ο Axl Rose της αχαϊκής πρωτεύουσας – παίζω λίγη κιθάρα, αλλά το βασικό μου πλεονέκτημα είναι ότι έχω μηχανή κι είμαι και λεβεντόπαιδο).
Κιθάρα – φωνή: tragedian (Ο πυροσβέστης, ο μεσοβέζος, ο μετριοπαθής, ο μαλάκας)
Φλάουτο: loumboubamboula (το υβρίδιο του γκρουπ - τελικά τι είμαι; ροκ ή ωδειακός, ρομαντικός ή τεχνοκράτης, ρεμάλι ή καλλιτέχνης. Ρε μπας κι είμαι γκέι και δεν το 'χω πάρει χαμπάρι).
Γυναικείες φωνές – Γρούπιες (μτφ. Groupies): Κατερίνα (μικρή), Κατερίνα (μεγάλη), Εύη (μικρομέγαλη).
Η δημιουργική περίοδος, 3/2001
- «Έλα ρε, θα 'ρθεις για πρόβα…;»
- «Δε ξέρω…»
- «Έλα ρε μαλάκα, έχουμε μαζευτεί και σε περιμένουμε…»
- «Γαμώ τον Αι Γεράσιμο, την κάσα του Αϊ Σπυρίδωνα και τα κόκαλα του Δεσπότη, τελειώνω κι έρχομαι…»
…ήταν ένα σύνηθες φαινόμενο. Σχεδόν καμιά πρόβα δεν είχε αρχίσει με απαρτία οργάνων και μουσικών. Καταραμένο μεροκάματο βλέπετε. Μια καρέκλα άβαφτη από πρόπερσι, μια πλακέτα ασύνδετη στον κουλοχέρη, ένα ιδιαίτερο την ώρα της πρόβας, μια πρόβα την ώρα της πρόβας, ε, δεν ήθελε και πολύ… Να μην τα πολυλογούμε όμως, όλοι γκρινιάζαμε κι όλοι αφήναμε πίσω το κατιτίς μας για να κάνουμε την ομαδική μας συνεδρία μέσα στο γκαράζ με τη φτηνιάρικη ταπετσαρία, που κάλυπτε την μόνωση από υαλοβάμβακα.
Οι αφορμές για γκρίνια δεν εξέλειπαν (όπως παντού άλλωστε): από τις απλές παρατηρήσεις «τι μαλακίες παίζεις;» μέχρι τα πολυσύνθετα υπαρξιακά–ερωτικά «τι κάνω εγώ εδώ μέσα, ποιος ο λόγος που κάνω τέχνη και τελικά τι δουλειά έχεις εσύ με τη γκόμενά μου, ρε μαλάκα;».
Οι μουσικές επιρροές του καθενός δε, χαοτικές μέχρι αναστάσεως. Από Ιησού τον Ζαγοραίο μέχρι Van der Graaf Generator και από Τάσο Κουνέλη μέχρι Echo and the Bannymen (stifado). Ως εκ τούτου λοιπόν, κατά την διάρκεια των προβών, συνυπήρχαν αρμονικά (λέμε τώρα) τα τζαζίστικα 5/4 του παππού με τους ανατολίτικους ήχους του samplαρισμένου τζουρά από τα keyboard του Διονύση και τα καταθλιπτικά αρπίσματά του tragedian μαζί με τις 5τονικές κλίμακες του αείμνηστου (κλειστό λόγω πένθους – Σιδηρόπουλου), επενδεδυμένα τρυφερά από του συριγμούς του πλαγίαυλου τουλούμπα (του loumba).
Οι πρόβες (όταν πήγαιναν καλά) είχαν έντονο το στοιχείο της ψυχοθεραπείας. Ο καθένας από εμάς κουβαλούσε κι άφηνε στο στουντιάκι του Ρίου ένα κομμάτι από τις φρίκες και τα προσωπικά του αδιέξοδα.Tα οικονομικά μας, τα οικογενειακά μας, τα κοινωνικο-φιλοσοφικο-πολιτικο-πολιτιστικά μας, τα αισθηματικά μας, τα γαστρεντερικά μας. Γενικά, μια καλή πρόβα αποτελούσε φάρμακο «δια πάσαν νόσον και μαλακίαν». Αντίθετα, όταν η πρόβα πήγαινε σκατά το σκηνικό είχε ως εξής: Τα απωθημένα που είχαμε κουβαλήσει με σκοπό να τα ξεφορτωθούμε τα ξαναπαίρναμε πίσω και μαζί μ' αυτά φορτωνόμασταν και κάνα δυο σακούλες νεύρα και γκρίνια για το σπίτι, μην τύχει και τελειώσει το προϊόν και δε δοκιμάσουν όλοι οι καλεσμένοι.
- Πρέπει να πω πως φωτεινή εξαίρεση αποτελούσε ο tragedian, ο οποίος έπαιζε περίπου τον ίδιο ρόλο που παίζει τώρα στο blog (ΠΚΣ – Πυροσβεστικές Κινήσεις Συνεργασίας). Όσο απογοητευμένος κι αν ήταν από την πρόβα, ποτέ δεν ύψωσε τον τόνο της φωνής του και ήταν πάντα διαλλακτικός και συνεργάσιμος.
Το βασικό χαρακτηριστικό που θυμόμαστε τώρα πια στα βαθιά μας γεράματα, ήταν η ζεστασιά που νιώθαμε μεταξύ μας μετά από μια καλή πρόβα ή ένα καλό live. Η έξαψη του καινούριου όταν δουλεύαμε πάνω σε ένα νέο κομμάτι. Τα χαβαλετζίδικα τζαμαρίσματα μετά το τέλος της πρόβας. Οι απογευματινές πρόβες των καλοκαιρινών σαββατοκύριακων, με καφεδάκι στον ήλιο, μπαλίτσα στο γρασίδι και τον Ιβάν (το σκύλο του τραγεδιανού) σε ρόλο πρωταγωνιστή. Οι επισκέψεις παλιών και νέων φίλων στις πρόβες, με πρώτο και καλύτερο τον δικό μας, τον Ιωάννη τον Μέγα (γεια σου, ρε simeon). Τα λόγια της πλώρης: Βαρύγδουπα μπεκροαποφθέγματα που λέγαμε την ώρα της πρόβας (κυρίως ο παππούς) και που αργότερα τα χρησιμοποιούσαμε ως εσωστρεφή κώδικα χαβαλέ. Την νύχτα που «έφυγε» η μητέρα του Νίκου και μαζευτήκαμε όλοι κάτω από το σπίτι του.
Όσο περνάει η ώρα, η λίστα θα γίνεται όλο και μεγαλύτερη και όλο και πιο εσωστρεφής, οπότε καλύτερα να σταματήσουμε εδώ.
(Το αρχειακό υλικό που παρουσιάζεται σε 1η Παγκόσμια Μετάδοση είναι μεταγραφή από κασσέτες γραμμένες με 2 μικρόφωνα σε live ηχογράφηση στο studio των Film Noir και από live εμφανίσεις στην Πάτρα την περίοδο 1999 - 2004. Παρακαλούμε την κατανόησή σας για την ποιότητα του ήχου).
30 σχόλια:
Σας ζηλεύω ρε παιδιά.Αυτά που λέτε δείχνουν ότι περάσατε πολύ ωραία με την μπάντα σας.Γιατί δεν το συνεχίζετε και τώρα;Τι ρωτάω βέβαια;Καταλαβαίνω τις δυσκολίες.
@tragedian
Ώστε ροκ είδωλο αγαπητέ.Φαντάζομαι το φαν κλαμπ και τις γκρούπις...Χαμός θα γινόταν!
@lou
πραγματικά,ωραίο φλάουτο!Είστε έκπληξη καλέ μου lou.Από δω και πέρα εκτός από Άνθος του Κακού θα σας αποκαλώ και Αηδόνι της Νύχτας.Είτε έτσι σας λέω όμως είτε αλλιώς ένα είναι το συμπέρασμα:διαχέετε συναίσθημα.(όλα αυτά τα λέω για να σας επιβεβαιώσω - μην τα πάρετε τοις μετροιτοίς :-)
Υ.Γ.Γιατί το όνομα film noir;
Δεν μας είπατε την ιστορία του ονόματος.
εμένα πάντως ντροπή μου που πέρασα τόσα χρόνια στην Πάτρα και δεν τους πήρα χαμπάρι...Ευχαριστούμε παιδιά.
Εκνευρίστηκα με τον βλάκα τον κρισπαπάρα αλλά αυτό που άκουσα εδώ μου άρεσε πολύ. Σε πηγαίνει κάπου...
Αν και δεν μαρέσουν τα ροκ κτλ. Good job!!!
Ακολουθεί αφ' υψηλού κριτική: Ο tragedian κατά βάθος ήθελε να γίνει ο νέος Andrew Eldritch αλλά, ευτυχώς κρατήθηκε, του πάει κι ο Peter Hammill. Κάπου διέκρινα τους Babe Ruth αλλά κι επιρροές από το αλήστου μνήμης arcade racing game 'Outrun' (στο πρώτο τραγούδι). Στιγμές στιγμές αποστασιωποιημένο το φλάουτο, αρκετό το πιατίνι, λίγο το μπάσο. Όμορφο το άκουσμα στα μεγάλα μου αφτιά.
Πέμπτο σχόλιο γμτ...
Μια πραγματικά υπέροχη ασπρόμαυρη ιστορία.Εμένα βέβαια μου φαίνεται αρκετά χρωματιστή η ιστορία σας.Ωραία χρόνια με απογοητεύσεις,αδιέξοδες αναζητήσεις,ψυχοθεραπεία(κορυφαίο),επιτυχία,κοινό,live,αναγνώριση.Έχω ζήσει και εγώ απο κοντά την πορεία της μπάντας ενός φίλου μου,απο τα υπόγεια των προβών και τις εμφανίσεις σε στέκια μισοάδεια μέχρι το όνειρο...το cd,to videoclip,τα fm και την τηλεόραση.
Τον ήχο σας δεν τον άκουσα ακόμη,δεν έχω τα μέσα εδώ που βρίσκομαι,θα σας ακούσω όμως το βραδάκι.Πάντως η solaris σας παινεύει απο νώρις σήμερα.Μιλάει κυρίως για εκπληκτικό φλάουτο.
Υπομονή μου μέχρι το βράδυ.
πι εσ. Τραγέδιαν ελπίζω να μην σας απογοήτευσα ως πέμπτο σχόλιο.
@φόρνς
Peter Hammill;Ναι.Γιατί όχι.Σωστός ο (αφ)υψηλός κρ(η)ιτικός.
@φυσαλίδα
Όχι κι εκπληκτικό φλάουτο.Απλώς ωραίο.(μην τον επιβεβαιώνεις κι εσύ ρε φυσαλίδα!θα μας μαλώσει στο τέλος!)
Αχ τι ωραίο κείμενο και τι ομορφη μουσικη. Πραγματικά σκοτεινή και μυστηρια. Ευχαριστώ που σας άκουσα!
Γεια σου ρε τραγωδέ. Ανέβασες τις μετοχές σου με την ασπρόμαυρη ιστορία σας...Είδες κι αποειδες κι εσυ με τη κουλτούρα και το ριξες στο ΧΑΑ...Εγω ειμαι του λαϊκου ξερεις...
Υπάρχουν και άλλοι Film Noir νομιζω αρχές 80. Αυτούς έψαχνα κι επεσα εδώ. Ωραία ατμοσφαρικά κομματια. Ο ήχος δε βοηθάει καθόλου βεβαια.
να τα βαλετε στο myspace,να τα βαλετε στο myspace!να χεστητε στη δημοσιοτητα,να χεστητε στη δημοσιοττ...ττουτ ..ή τα εχετε βαλει?
Ευχαριστούμε αβασάνιστοι σύντροφοι για τα καλά σας λόγια, για τις παρατηρήσεις σας, για όλα. Γράφω πρώτος γιατι θα βγει ο loumboubamboula και μου φαίνεται θα το καφρίσει. Μεταξύ μας χρειάζεται και λιγο κάφρισμα, μεχρι και ο κυνικός - μηδενιστής forns έγραψε σχεδόν "σοβαρά" και βέβαια τον ευχαριστώ για τον παραλληλισμό με τον Πέτρο Χαμόμηλο.
Πρωτότυπο σίγουρα. Επιβλητικά κομμάτια, με επιρροές τζαζ στα ακόρντα. Τα όργανα βάσης (μπασο - ντραμς) δεμένα άψογα.
Άλλο υλικό υπάρχει?
Πάνω που ήμουν έτοιμος να κάνω τη μεγάλη διαγραφή (πρέπει τελικά τα κόψω τα φαγητά στο σπίτι του trag) διαβασα το ποστ κι είπα να δώσω μια παράταση μέχρι το Πάσχα...
Μόνο μια σημειολογική παρατήρηση:
Αν τελικά υπάρξει δεύτερο μέρος στην ασπρόμαυρη ιστορία, να το ανεβάσετε ή το Σάββατο του Λαζάρου, ή τη μεγάλη Παρασκευή. Κι εμείς θα το πιάσουμε το υπονοούμενο...
ΥΓ1. Λαναρά, σήμερα την πάτησες κι αποκαλύφθηκες. (όπως πριν μερικές εβδομάδες πιάστηκε κι ο Σαλονίκης). Υπάρχουν δε ανατριχιαστικά στοιχεία και για άλλους χρήστες. Επειδή όμως δεν είναι του παρόντος, λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα με τη δημοσιοποίηση της ΕΔΕ που διεξάγει η Αβασάνιστη Διαχείριση (τελικά αυτό το comment moderator είναι μεγάλος ρουφιάνος).
ΥΓ2. Και ολίγην καφρίλα:
Τα αυτιά επικοινωνούν με το στομάχι. Μάλλον μέσω του εγκεφάλου (αν είναι διαθέσιμος). Μετά από ένα live των Film Nοir το στομάχι μου είχε γίνει χάλια.
[Η αλήθεια είναι ότι η μουσική τους ποτέ δε μου άρεσε. Δεν έχανα όμως καμία συναυλία, αφού δήλωνα βοηθός μάνατζερ και καπάρωνα την όγδοη γκρούπη (σε κατάταξη με βάση τις πολιτικές απόψεις ξεκινώντας από τα άκρα αριστερά). Οι πρώτες εφτά είχαν καπαρωθεί από τα μέλη του γκρουπ. (αν δε σας βγαίνουν τα νούμερα, σημειώστε ότι ο Θανάσης έπαιρνε δύο.]
Έλεγα όμως για το στομάχι μου που είχε γίνει χάλια. Πηγαίνοντας λοιπόν προς την τουαλέτα του φοβερού συναυλιακού χώρου και αναζητώντας εναγωνιώς μια λεκάνη προκειμένου να εκτονώσω τις μουσικοστομαχικές μου διαταραχές, βλέπω στο νιπτήρα (των αντρών)τον tragedian να σαλιαρίζει αισχρά με μια γυναίκα. Και πιο συγκεκριμένα με τη γυναίκα του.
Ίσως θα πρέπει να διευκρινισθεί (για όσους δεν εμπλέκονται στη βιομηχανία θεάματος) πως τέτοιου είδους κινήσεις που παραπέμπουν άμεσα σε αναχρονιστικούς θεσμούς όπως η οικογένεια, έχουν ολέθρια αποτελέσματα σε γκρούπις, πωλήσεις (και βραχυπρόθεσμα σε καριέρες). Ακόμα περισσότερο όταν ο στόχος είναι μια μεγάλη boys band.
Η ευκαιρία για εκβιασμό ήταν μεγάλη και η ηθική μου ανύπαρκτη. Επιπλέον το κινητό μου είχε (από τότε) ενσωματωμένη κάμερα. Ο tragedian δε με είχε αντιληφθεί και συνέχιζε να προκαλεί τα ιερά και τα όσια του rock'n'roll ψυθιρίζοντας στο αυτί της συζύγου του (με θρησκευτικό γάμο παρακαλώ) προστυχιές για αγορά οροφοδιαμερίσματος με θέα στη μαρίνα.
Τον χτύπησα ελαφρά στον ώμο και μειδίασα. 'Πόσα;' ρώτησε ο tragedian που γνώριζε καλά τι κουνάβι ήμουν (και είμαι). Μετά από τραγικές και αβασάνιστες διαπραγματεύσεις το βιντεάκι έμεινε βαθειά θαμμένο στην κάρτα μνήμης του κινητού μου.
Ανάμεσα στα πολλά οφέλη που αποκόμισα (ισόβια μαθήματα MS DOS και χρηματιστηριακής ανάλυσης) κατάφερα να αποσπάσω κι ένα ιστορικό κειμήλιο: την πένα με την οποία ο trag άρπιζε τις ψυχεδελικές μποσανόβες που ακούσατε στα βιντεάκια...
Την οποία πένα (πλαστική, χρώματος σκούρου πράσινου) προτίθεμαι να εκθέσω σε πλειστηριασμό στους αναγνώστες του αβασάνιστου τσίρκου. Ακολουθώντας το παράδειγμα του συντρόφου Βγενόπουλου θα διαθέσω τα έσοδα στο συνασπισμό (των κινημάτων και της οικολογίας).
[Πριν λίγες ώρες ο Βγενόπουλος ανακοίνωσε σε συνέντευξη τύπου ότι κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση κατά του Αλ. Τσίπρα ζητώντας 1.000.000 Ευρώ, τα οποία, όπως δήλωσε, στην περίπτωση που του εκδικαστούν, θα τα δώσει ως χορηγία στο ΣΥΝ]
Κάτι άκουσα για 1500 Ευρώπουλα από τη φυσαλίδα στο βάθος.
1500 … ένα
1500 … δύο
To φλάουτο είναι απαράδεκτο.Ποιος μαλάκας σκεύτηκε οτι θα μπορούσε να ταιριάζει? Χάθηκε να βάλετε κάνα κλαρινάκι,κάνα μπουζουκάκι κάτι τελοσπάντων Ελληνικό να μερακλώσει το είναι μας.Οι πυξ-λαξ δηλαδή που είναι επαγγελματίες με διεθνή επιτυχία μαλάκες είναι που καλέσανε τον Σαλέα να solari στο "λένε για μένα"(έπος).
Άσε που παραπέμπει και στον Πάνα άρα τα παιδιά εικάζεται πως είναι σατανιστές.
Έχω να πω ακόμα πως απουσιάζει το λυρικό στοιχείο.Που είναι η μελωποίηση βαρύγδουπων λυρικών αριστουργιμάτων που θα μπορούσε να δώσει λίγο καλλιτεχνικό κύρος στην άτσαλη απόπειρά σας?
ήταν ένα σχόλιο απόεπιβεβαίωσης από τον lou θα επιστρέψω δημήτριος.
@bastaka : Στο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και όχι στο ΣΥΝ θα γίνει η χορηγία από τον Βγενόπουλο...
@justelene: έχεις χίλια δίκια. Μπέρδεψα το Συνασπισμό (των Κινημάτων και της Οικολογίας) με το Συνασπισμό (Ριζοσπαστικής Αριστεράς). Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα να τα δώσω στο ΚΚΕ (που είναι ένα και ομοούσιο) να πιάσουνε και τόπο...
Οι Raining pleasure μ'αρέσουν πιο πολύ. Οχι οτι κι αυτοι ειναι ασχημοι.
Αα-μάν!!Θα ιπιστρέψ' δημήτριους;;
Ώι,ώι,ώι μανούλα μ'!Θα φάμι πουλύ ξύλο!
Εγώ δε θα σχολιάσω το κείμενο, γιατί τα πράγματα τα ξέρω από το louba εδώ και καιρό. Θα σχολιάσω όμως το συγγραφέα του κειμένου. Καλά ρε tragedian, ολόκληρος rock star και τσιλιμπούρδιζες με τη γυναίκα σου; Και μη μου πεις ότι τότε δεν την είχες παντρευτεί ακόμα και άλλες τέτοιες υπεκφυγές!
Χωρίς πλάκα,γούσταρα που γουστάρατε και ευχαριστώ που του δώσατε σημασία.Το θεωρώ κάτι πολύ δικό μου και η ανάμνηση είναι πολύ όμορφη.Από την άλλη έπρεπε να επιβεβαιώσω τον trag που προέβλεψε ότι θα καφρίσω , εξ ου και το προηγούμενο σχόλιο.Επίσης ,για να προβοκάρω λίγο και τον εαυτό μου ,να πω πως ένα απ τα κομάτια μας ήταν μελοποιημένος Πόε.(ντροπή σου κουλτουρολάγνε)
Καλημέρα!!Σας άκουσα και μου αρέσατε πολύ ρε παιδιά, μπράβο σας.
Καλά, το All i can get είναι όλα τα λεφτά.Η απόλυτη συνάντηση ψυχεδέλειας και ρομαντισμού.
Καλή συνέχεια.
pote emfanistikate re magges kai de sas pirame hampari? Poly omorfa kommatia
Βρε βρε διαμαντάκι, εχω μια υποψία οτι τα ξερω τα παιδια κιολας. Ψηλέ εσεις ειστε? Εχω ερθει στο στουντιο που περιγραφετε. Ηταν βεβαια στις αρχες και δεν ειχατε τεοιο ηχο ακομα. Να ειστε καλα.
Μπράβο ρε παιδιά, το σκονισμένο μου CDάκι των chamelleons σάς ευχαριστεί που θα παίξει πάλι ύστερα από τόσο καιρό. Κοίτα να δεις που βιάζομαι -όπως τότε- να γυρίσω σπίτι κ να τρέξω να το ακούσω... Μερσί μποκού (δύο σχόλια σε ένα ;)
Ένα ευχαριστώ κι από μενα.
Να πω οτι το "All I can get", είναι σε μουσική loumboubamboula και στίχους tragedian και πως όλα τα κομμάτια μας (και αυτά που θα αναρτηθούν στο β' μέρος) είναι παιδιά μας και τα αγαπάμε (τρελό κλισε). Mez είσαι μεγάλος προβοκατωρ.
Είναι σπάνιο και ευχάριστο να ακούμε δουλειές από γκρουπάκια εκτός Αθήνας - Θεσ/νικης πόσο μάλλον από ένα γκρουπ της επαρχίας που δεν υπάρχει πια. Έντονοι πειραματισμοί, dark διάθεση από τον τραγουδιστή, επιβλητικα πλήκτρα, φοβερό φλάουτο πραγματικά. Νομιζω πάντως οτι το myspace προσφερεται καλύτερα για την προβολή της δουλειάς σας.
(Κιθάρες - μπάσο δεν ακούγονται αρκετά).
Ωραία προσπάθεια, παράξενα κομματια
βάλτε ρε και την κομματάρα - το "Fallin'"!
Ερχεται και Β' Μέρος. Ξεχνιόνται τέτοια κομμάτια? Μ 'αυτά μεγαλώσαμε...
@tragedian
Αντε καλέ μου tragedian!Σας περιμένουμε ανυπόμονα εσάς και τον lou για το δεύτερο μέρος.Μου φαίνεται ότι τεμπελιάζετε λίγο κι οι δυο σας!
Το πρώτο μέρος όπως καταλάβατε μας είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση.Ελπίζω το δεύτερο να μας επιφυλάσσει ακόμα μεγαλύτερες εκπλήξεις.
Δημοσίευση σχολίου