15 Απρ 2008

JOHN LOCKWOOD (ξοην λοκςοοδ)

Κοπυ πaste απο wikypidia>search/; John Lockwood>results3<&ritah./

o John Lockwood γεννηθηκε στην Οξφορδη και μεγαλωσε με ένα ονειρο.Να γινει ηθοποιος ,ηθοποιος οταν λεμε εννοουμε του θεατρου ε, ενας Λορενς Ολιβιε ας πουμε, γιατι ολοι οι αλλοι είναι απλα ανθρωπακια ή στη καλυτερη καρικατουρες απλών ανθρωπων που ποτε τους δεν αντιληφθηκαν τη σημασια της ρησης «ηθοποιος σημαινει φως».. και ομως την επεκτειναν στο «ηθοποιος σημαινει φως….. το τηλεφωνο,νερο,το νοικι,μετα λιμουζινες,ρουχα ακριβα,κοκες και παει λεγοντας και..πινωντας ».
Όχι ο John δεν ηταν τετοιος .


(παμε παρακατω γιατι αρχισα να βαριεμαι νωρις).

....Ευτυχως οι γονεις του Jοhn πεθαναν και οι δυο νωρις,αυτο του εξασφαλισε μια αρκετα σημαντικη περιουσια ,καθοτι ο μοναδικος κληρονομος.
Με τα λεφτα αυτα ,και αφου πουλησε ακομα και το πατρικο -βικτωριανου τυπου- πυργο τους στη κορυφη του ορους Χεσλευ ,εκει που ανατελει ο οξφορδιαδανος ηλιος...νoικιασε ενα 2αρι στο Λονδινο ,γφραφτηκε στη καλυτερη θεατρικη Σχολη της πρωτευουσας και...

(παμε παρακατω ομως γιατι συνεχιζω να βαριεμαι).

...Δυστυχως ομως και επειδη ο ηθοποιος γεννιεται και δε γινεται- βλεπε wikypidia>search/; Αctress Mimi Denysi >results0,
ο Αrthur Dommenfierld δεν κατ.. εε συγνωμη ο John Lockwood δεν ευτυχησε να γινει ηθοποιος ,αμέτρητες οντισιον ,αμετρητες απορριψεις.Ακομα και σαν κομπαρσος σε διασκευη του Μπεν Χουρ ειχε απορριφθει

Βλεπωντας πως καμια τυχη δεν ειχε σαν ηθοποιος ,αποφασισε να βαλει σε εφαρμογη το Πλαν Μπι! (Θυμηθηκε τη συμβουλη του πατερα του «Ποτε μη σχεδιαζεις το πλαν Α ,αν δεν εχες προηγουμενως σκεφτει το Πλαν Μπι,αν δεν το εχεις ,τοτε καλυτερα πηγαινε απροετοιμαστος,ετσι και αλλιως το πλαν Α ,αποτυγχανει παντα)
Το πλανο Βee ηταν να γινει ο ιδιος θεατρικος συγγραφεας,θεατρικος παραγωγος
βλεπε google>search/; Τheatre Mimi Denysi >results
Κα να που ,μια μερα ,ξετυλιγοντας το ψαρι από τις εφημεριδες η ματια του επεσε στη λιστα των αγγελιων
«Νοικιαζεται υπογειος χωρος –πρωην θεατρο ,πλησιον της …»
Το δικο του θέατρο!

(παμε παρακατω ομως γιατι βαριεμαι και αλλο τωρα πια).

....Το εργο του ειχε τιτλο « Η Μητρα της Αμαρτιας μου».
Ηταν ενα εργο αφιερωμενο στην αιωνια παλη του Καλου και του Κακου (Σημ. Χοιρωνα Του Τζον Γουειν και των Ινδιανων,του Στιβεν Συγκαλ και των πολυεθνηκων ετεριων πετρελεου που μοληνουν το περιββαλον διλαδη-που προβαλλονταν κιολα σε γιγαντοθωνη στο βαθος τις σκηνης- ) αλλα ηταν ανατρεπτικο στη προσεγγιση του.. ,αντιμετωπιζε με συμπονοια ,με κατανοηση το Κακο ,δικαιολογουσε την υπαρξη του και θεωρουσε πως υπηχε μια γιγαντιαια Μητρα που το γεννησε,μα δεν εδειχνε την ιδια επιεικα για το καλο. Μαλιστα αγνοουσε παντελως τη προελευση του υπονοοωντας ετσι πως το Καλο ειναι εξω απο την ανθρωπινη φυση.ισως μαλιστα να προερχοταν απο τη συχνη συναναστροφη και μονο του ανθρωπου με τα ζωα,μερικα εκ των οποιων δυστυχως εναι κυριοι εκφραστες του Καλου ,οπως αυτο εννοειται (π.χ το καλο σκυλακι ,ακακο αρνακι, εργατικο γαιδουρακι,φοβισμενο κουνελακι κ.ε.τ.λ.) . Εν κατακλειδι!..Ηταν ενα μονοπρακτο ,για την αγωνιωδη αναζητηση της μητρας που ξεβραζε το Κακο ,της Μητρας της Αμαρτιας!


(παμε παρακατω γιατι αρχισα να βαριεμαι παλι?)
Στα χρονια που λειτουργησε το θεατρο «John Lockwood’ς Theatre» ουτε ενας δε πατησε το ποδι του.Μα οι παραστασεις συνεχιζοτανε καθημερινα ,το προγραμμα τηρουνταν ευλαβικα από τον Τζον.Αρχισε να κανει περικοπες για να μαζεψει καπως τα εξοδα.Αυτος ηταν ο ταμιας,αυτος η ταξιθεατρια,αυτος κατεβαζε τη σκηνη,αυτος καθαριζε τα αδεια καθισματα,αυτος ηταν ο σοφερ που τον γυρνουσε σπιτι και τον εφερνε στο θεατρο την άλλη μερα ,την ιδια ωρα παντα.Μα το οικονομικο ηταν το τελευταιο που ενδιεφερε τον Jonathan Whisperman ..ε τον John Lockwood ηθελα να πω.Αυτος ζουσε και ανεπνεε για τη στιγμη που θα εστρεφε το κεφαλι του προς τη πλατεια και θα αντικρυζε τους εκστασιασμενους θεατες και στο τελος της παραστασης οι τοιχοι του υπογειου θα σι..θα σιοντ..θα ετριζαν από τα χειροκροτηματα.

(ουφ παμε λιγο πιο γρηγορα,σκυλοβαρεθηκα)

Στη προσπαθεια του να αποκτησει κοινο
.....Αρχισε να μαζευει γατες ,σκυλια αδεσποτα ,ζητιανους από το δρομο ,ακομα και ετσι όμως κανεις δεν εμενε μεχρι το τελος της παραστασης,οι γατες πηδουσαν και εφευγαν από τις χαραμαδες της πορτας,οι σκυλοι αρχιζαν (Σημ. Χοιρωνα να θιμηθω να κλησω το θερμοσυφωνο )να γαβγιζουν και τον αναγκαζαν να τους διωξει ο ιδιος,οι ζητιανοι αποκοιμοντουσαν ,επιτελους ειχαν βρει ένα ζεστο μερος,και τον αναγκαζαν να τους φερθει οπως στους σκυλους.

(παμε παρακατω γιατι βαριεμαι πιο πολυ τωρα?)

......Τα χρονια περασανε, ο Τζων Τραβολ..εε Λοκγουντ ομως, συνεχιζε να «ζει» μονος μεσα στο ονειρο του.Τις καθημερινες παραστασεις στις 10 ακριβωςκαι το Σαββατο στις 8.Τη Κυριακη ,αφιερωμενη σε προβες ,να διορθωθουν οι οποιες ατελειες και τη Δευτερα μελετη και συγγραφη του νεου του θεατρικου εργου «η Κωλοτρυπιδα» όπως και να χε επρεπε να είναι ετοιμος για τη μερα που το θεατρο θα ασφυκτιουσε,που η Μαριανα Λατση της Αγγλιας θα ηταν εκει,ισως και η Βασιλλισα ακομα.
καποιος αντικειμενικος παρατηρητης ευκολα θα μπορουσε να διακρινει πως ο Johny Depp ειχε αρχισει να τα χανει..δεν ηταν πια νεος,ειχε περασει τα εξηντα,τα μαλλια του ειχαν ασπρισει και το σωμα του ειχε γινει αδυναμο και πλαδαρο.Τα ρουχα της παραστασης κολλουσαν πανω στη κοιλια του ,η ανασα του κοβοτανε στη μεση των μονολογων του,μα ο Τζον το εβλεπε διαφορετικα .Επεισε τον εαυτο του πως η φυσικη του εξαθλιωση αναδυκνειε ακομη περισσοτερο το νοημα του εργου του,
το δραμα και η διαρκης αναζητηση της γιγαντιαιας μητρας του ηρωα του ηταν αυτά που τον ειχαν οδηγησει στη κατασταση αυτή και όχι το περασμα του χρονου.ο Τζον και ο ηρωας του εργου ειχαν γινει το ένα και το αυτι…

(παμε παρακατω γιατι η βαρεμαρα χτυπαει κοκκινα ομως )


......Ωσπου ηρθε η μερα που ο John Lockwood ,πεθανε πανω στη σκηνη ,απο καρδιακη προβολη .
Ηταν στη μεση της 7ηςσκηνης,εδαφιο 3,παραγραφος 4, που παντα τον ανατριχιαζε,εκανε το δερμα του να θελει να αποκολληθει από τα οστα,τις κορες των ματιων του να πεταγονται ,τις φλεβες των χεριων του να φουσκωνουντ ,τις γατες να αναπηδουν από τα καθισματα και να φευγουν ,τους σκυλους να αληχτουν δυνατα και τους αποκοιμισμενους ζητιανους να γλιστρουν από τα καθισματα τους και να πεφτουν στο πατωμα,να κυλουν σαν βαρελια γεματα ουισκυ ,και να φτανουν μεχρι τη σκηνη...ηταν η σκηνη που ο πρωταγωνιστης του , ερχοτανε προσωπο με ...(Σημειωση Χοιρωνα αμα πω με πρωσοπο θα εινε λαθος ) με τη Μητρα της Αμαρτιας που δεν ηταν τιποτα αλλο απο την ιδια τη μητρα που τον γεννησε ..το μουνι της μανας του ηρωα δηλαδη ,στη συνεχεια ο πρωταγωνιστης συμβολικα εμπαινε μεσα στη μητρα (πανω στη σκηνη ο Τζον εμπαινε σε ένα τεραααστιο γυαλινο δοχειο ) και τοτε αρχιζε το δευτερο μερος της παραστασης,που ο ηρωας ερχοτανε αντιμετωπος με το ...( Σημ. Χοιρωνα... μαλακαμουθεοςοτηποσ )…αλλα μεχρις εδώ.



Και ετσι ο ανθωπος που κουβαλουσε σε ολη του τη ζωη το δευτερο (?) πρωπατορικο(??) αναρτημα ,τη καταρα «να ειναι ο μοναδικος ηθοποιος σε μια αδεια θεατρικη σκηνη ενος επισης αδειου θεατρου χωρις θεατες » χαθηκε Για παντα.

Ολα αυτα σε κανουν να απορεις βεβαια.Πως εγινε γνωστη η ιστορια του John Lockwood ,απο τη στιγμη που κανενας δεν γνωριζε την υπαρξη ουτε του θεατρου ,ουτε του εργου του,ουτε αυτου του ιδιου? (Σημ. φιλου Χοιρωνα ο τονος παει στο δευτερο γιωτα,ειναι πιο ευηχο) ? Γατες , σκυλια και ζητιανοι,κυριως οι τελευταιοι δε συνηθιζουν να γραφουν βιογραφιες απτυχημενων και παντελως αγνωστων θεατρικων συγγραφεων οπως ηταν ο Εrnesr Cooper …εσυγνωμη ο John Lockwood εννοω... οποτε?...

Οποτε... υπαρχουν και ανθρωποι που κουβαλουν τη καταρα « να ειναι ο μοναδικος θεατης σε μια αδεια θεατρικη σκηνη που δε παιζεται κανενα εργο »... αυτους τους λενε συγγραφεις ή-για συντομια- μαλακες.
Τελος.Χειροκροτημα ..και μια κλανια στο βαθος ..τα απροβλεπτα.. της αποτομης εκτιναξης απο το καθισμα βλεπεις....

....ππσσς...εγραψα.
Υπογραφη Χοιρων Πολυρωτας.

(Πληροφοριες για τον Τζον Λοκγουντ στο Γουικιπιδια ..και αμα βρεις τιποτα..χοουλ μαι νοουζ)

21 σχόλια:

solaris είπε...

Φιού!Στο τσακ πρόλαβα ρε πούστη μου να κρατήσω πάλι τις παραδόσεις και να εμφανιστώ πρώτη!Γαμώ το κολοσύμπλεγμα της μαρκίζας.Τζάμπα τα ευρώ στους ψυχαναλυτές - δεν πήγαινα διακοπές στην Γαύδο μ' αυτά τα λεφτά;Πιο πολύ τόπο θα πιάνανε...

(σιγά κυρία μου, τι ζμπρώχνεις;; όλοι θα σχολιάσετε!)

Σε ξετρύπωσα ρε παλιόπαιδο!Ώστε δεν μας πειράζει πια το κόμεντ μοντερέισον;Δεν έλεγες ότι δεν είχες έμπνευση να γράψεις (λέμε τώρα...)και ευτυχώς που παρουσιάστηκαν οι Μούσες σολ και φυσ για να αφυπνιστείς (ωχ! κι άλλα συμπλέγματα βλέπω , θα μου τα φάει πάλι ο τρελόγιατρος...πάνε και φέτος οι διακοπές,γμτ).
Χοιρο-νάκο,σαν ιδρύτρια/
(γ)κουρούθεωρητικός/μοναδικό μέλος του κλαμπσάντουιτς Σαμσάρα σε ανακηρύσσω Μορφή του μπλογκ και σου απονείμω(έτσι γράφεται ή θα με κράξει ο Μπαμπινιώτης;)το μεγάλο παράσημο της Τιμής:το Μεγάλο Φάσκελο!Πάρτο να μην στο χρωστάω Ρε Αλήτη!(Σε Αγαπάω Πραγματικά και Συμπαντικά και μην τολμήσεις να κάνεις τόσο καιρό να ξαναεμφανιστείς!)

Υ.Γ. Το επόμενό μου κείμενο λέω να είναι "Ο Μαρξ στο Σόχο". Νομίζω ότι ανυπομονώ να δω τα σχόλιά σου...
Y.Γ.2 Μάλλον είσαι υπεύθυνος για (άλλη) μια καταστροφή.Δεν νομίζω ότι θα γλυτώσω την απόλυση σήμερα.Δεν είναι και λίγο να βλέπεις τον υπάλληλό σου-που υποτίθεται ότι σου δουλεύει σαν σκυλί(!)μπροστά στο πισί του - να παθαίνει στο ξαφνικό υστερία γέλιου.Α ρε ταμείο ανεργίας που με περιμένει...

fysalida είπε...

Ευγένιος Σπαθάρης:solaris παιδί μου έλα λίγο στο καμαρί εε στο γραφείο μου να σου πώ τα υπέρ και τα κατά της απόλυσης.
ΧΙΡΟΝΝΑ...ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ.

solaris είπε...

fysalida πολύ εσωστρεφές αν και εξόχως εύστοχο το σχολιάκι σου. Δεν θα μας καταλάβουν οι συνμπλόγγερ μας (σόρυ παιδιά έχουμε κάτι καραγκιόζηδες στο γραφείο μας)αλλά μόνη εγώ στο γραφείο του δεν πηγαίνω - ας με απολύσει με κοινό.Μπορεί να είμαι Πτωχή πλην όμως είμαι Τιμία!

tragedian είπε...

Μπράβο ρε Χοίρονα, αφού μας φλομωσες στη μαλακία έγραψες ένα από τα καλύτερα κείμενα που έχουν αναρτηθεί. Κορυφαίο!!!

Ανώνυμος είπε...

ισε καταπλικτυκοσ ταιλυκα..
κε μπλογκαιρ κε γλικασ

mezcalin είπε...

Χοιρωνάκο, το έπιασα το βαθύτερο νόημα (το κρατάω καλά, μη μου φύγει): το ποιητή θέλει να πει ότι σε αυτόν το μάταιο κόσμο, όσο τυχερός και να ΄σαι, όσο κι αν οι προϋποθέσεις είναι με το μέρος σου, όσο κι αν ελπίζεις, τελικά όλα θα πάνε κατά διαόλου. Εξάλλου, μόνος σου γεννιέσαι και (βασικά και αμετάκλητα) μόνος σου πεθαίνεις.
[πλάκωσε βαθυκούλτουρη ανάλυση, οπότε λέω να την κάνω...]

loumboubamboula είπε...

Επίσης τι είναι ο κάβουρας τι ειν’ το ζουμί του. Πρόσεχε πάντως Χοιρονάκο γιατί αρχίζεις να ρέπεις προς την αλληλοεπιβεβαίωση . Διότι με το μηδενισμό που δέρνει το παραπάνω κείμενο καταλήγουμε εύκολα στο συμπέρασμα (όπως παρατήρησε και ο Μezc) πως όλα είναι μάταια. Οπότε αυτόματα έχουμε επιβεβαίωση του κειμένου sol-fys που εμμέσως πλην σαφώς μας καλεί να το ρίξουμε στο διαλογιστικό νεοχιπισμό μέχρι πλήρους αποβλάκωσης. Όχι τίποτα άλλο αλλά έτσι και σκάσεις μαζί με τον Στηβ Γαύδο φέτος το καλοκαίρι και μια και εσύ δεν είσαι μπασίστας ροκ σταρ σε βλέπω να του κρατάς το φανάρι στις διαλογιστικές συνουσίες του Στηβ.

Μωρή κουφάλα μήπως εσύ ο Στήβ και τα κορίτσια (sol-fys) έχετε αγοράσει τίποτα ενοικιαζόμενα στη Γαύδο και όλο αυτό είναι διαφημιστικό τρυκ? Τώρα που το σκεύτομαι καλύτερα, η φάση συμπίπτει και με την απόλυση της sol. Χμμμ……

solaris είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!

Η Σολάρις προειδοποιεί τον Χοίρο και τους υπόλοιπους μηδενιστές του μπλογκ ότι πολύ σύντομα θα δεχτούν κι άλλη μια τρομοκρατική επίθεση Συμπαντικής Αγάπης,Αποκτηνωμένης Νεοχιπίστικης Διάθεσης,Μαρξιστικής Θεώρησης του Κόσμου(πώς στο διάλο συνδυάζονται όλα αυτά,ούτε εγώ δεν ξέρω) KAI ΚΥΡΙΩΣ... θεατρικής κριτικής(*).
Το μανιφέστο που θα ακολουθήσει την χωρίς οίκτο (πραγματικά) επίθεση, θα δημοσιευθεί σε μεγάλης κυκλοφορίας πολιτικές εφημερίδες (espresso,TIVO κτλ κτλ) και θα αναλύει τις θέσεις της Οργάνωσης «Θεατρικοί Κρητικοί της Γαύδου».

(*)θέλοντας να προστατέψω μικροαστικούς θεσμούς όπως οικογένεια,παιδιά,Μάνα,γάμος κτλ τονίζω ότι η επόμενη θεατρική επίθεσή μου δεν θα είναι με την συντρόφισσα Φυσαλίδα αλλά με τον Κώστα Γεωργουσόπουλο(μετά από δική του μεγάλη πίεση).

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΚΟΥΛΤΟΥΡΟΦΟΒΟΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ!!!!

fysalida είπε...

μπλα μπλα μπλα Γαύδος μπλα μπλα μπλα ενοικιαζόμενα μπλα μπλα μπλα απόλυση μπλα μπλα μπλα χμμμμ

χμμμμμμμμμμμ

Justelene είπε...

@fys+sol: Αγαπητές κυρίες, αρχικά ζητάω συγγνώμη που δεν έχω σχολιάσει το δικό σας κείμενο, και το κάνω τώρα μέσω των σχολίων του κειμένου του φίλτατου (θέλω να πιστεύω) χοίρωνα. Το σχόλιό μου βέβαια δεν είναι άλλο από ένα μεγάλο μπράβο για την επιλογή της θεματολογίας και ένα ευχαριστώ για τις θεατρικές σας προτάσεις.
Το γεγονός ότι δεν το είχα σχολιάσει μέχρι τώρα είναι κυρίως λόγο του φόρτου εργασίας των τελευταίων ημερών.

@loumboubamboula : Ειλικρινά - και με κάθε καλή διάθεση - θα ήθελα να έχω την επιβεβαίωσή σου ότι το τελευταίο σου σχόλιο δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα αστείο (έστω και κακόγουστο αλλά αστείο), καθώς μου είναι αδύνατο να πιστέψω πως ταυτίζεις την παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης με "διαλογιστικό νεοχιπισμό μέχρι πλήρους αποβλάκωσης".
Μου είναι αδύνατο...

loumboubamboula είπε...

Δεν είπα τίποτα για τα πράσινα κύριε πρόεδρα στα μαύρα αναφερόμουν.(σαμσάρα,συμπαντικά, κτλ)

tragedian είπε...

Και μετά απ' αυτή τη διευκρίνηση που έδιωξε την αρνητική ενέργεια ο loumboubamboula και o Justelene κάθισαν δίπλα δίπλα στις ουράνιες εξέδρες της συμπαντικής αγαποκοινωνίας για να ακούσουν την συναυλία του μεγάλου αγαπο-γκρουπ "ΑΓΑΠΑΝΘΟΣ" με την αξέχαστη επιτυχία του "Στην κουλτούρα".

Ανώνυμος είπε...

Ως αιώνια μετενσάρκωση του Βούδα - Εγώ ο Δαλάι Λάμα πήρα κάποιες πληροφορίες για το μπλογκ σας από την πιστή οπαδό μου Σολάρις.Μετά από προσεκτική μελέτη των κειμένων σας και θέλοντας να αποκαταστήσω την συμπαντική αρμονία και ισορροπία έφτασα στα εξής συμπεράσματα:

Ο Χοίρων Πολύρωτας θα ξαναγεννηθεί με τη μορφή Κένταυρου Χοίρωνα (από τη μέση και κάτω τετράποδο γουρούνι και από τη μέση και πάνω άνθρωπος).Κέρδος θα το’χει, μια που τώρα είναι γουρούνι από πάνω έως κάτω (χε).

Ο επωνομαζόμενος «ανώνυμος» Στηβ θα ξαναγεννηθεί ως πετρούλα σε παραλία γυμνιστών της Γαύδου.Με την αιώνια τιμωρία να ξαπλώνουν επάνω του γυμνά γυναικεία κορμιά χωρίς αυτός να μπορεί να κάνει τίποτα (χε χε).

Ο Λουμπουμπάμπουλα θα ξαναγεννηθεί με τη μορφή σπουργιτιού (του Αρκά) έτσι ώστε να μην έχει στόμα αλλά ράμφος και επίσης να μην έχει χέρια. Η μετενσάρκωσή του αυτή θα αποσκοπεί στο ότι δεν θα μπορεί σ’ αυτή τη ζωή να παίζει φλάουτο (χε χε χε).

Ο Μέζκαλιν (επειδή έχει τα μέσα λόγω της ιδιαίτερης συμπάθειας που τρέφει η βουδίστρια/νεοχίπις/μαρξίστρια Σολάρις για το άτομόν του) θα ξαναγεννηθεί με τη μορφή του Τζώρτζ Κλούνεϊ – αν και όπως μου έχει εκμηστηρευθεί σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις μας «μέζκαλιν να’ ναι κι ότι να’ ναι».

Η Φυσαλίδα θα ξαναγεννηθεί με την μορφή μιας υπέροχης χρυσαλίδας (πεταλούδας). Δυστυχώς ,Φυσαλίς, έχεις πάρει όλη την ομορφιά σ’ αυτή τη ζωή - δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω στις επόμενες.

Ο Φορνς θα ξαναγεννηθεί ως Ζαμπούνης. Έτσι θα πάρει μια και καλή το μάθημά του.Αν δεν το πάρει , θα συνεχίσει να ξαναγεννιέται με τη μορφή του Χοίρου (ως ποιητής εκ του προχείρου).

Ο Τρατζέντιαν θα ανταμοιφθεί πλουσιοπάροχα στις επόμενες ζωές του για τις καλές του πράξεις (πυροσβέστης,ευγενικός οικοδεσπότης,καλός συνμπλόγγερ).Στις επόμενες ζωές του λοιπόν θα είναι πασίγνωστος ροκ σταρ.

Ο τροχός του Κάρμα λοιπόν, η Σαμσάρα δηλαδή , θα σας υποδείξει τα νοήματα της Ζωής,αυτής και της επόμενης και της μεθεπόμενης (κοκ).

Σημείωση βουδίστριας μοναχής Σολάρις : Πάντως είστε μεγάλα (σαμ)ψάρια(λέω γω τώρα)!Τσιμπάτε σε
ό,τι δόλωμα σας πασάρουν(σαμσάρες,συμπαντικούς περιπάτους σε ενοικιαζόμενα στη Γαύδο κτλ κτλ).Φιλάκια Ρε Αλήτες!

loumboubamboula είπε...

Να δεις ποιος λείπει απ τη δισκοκριτική ποιος λείπει...
Εντςελώς τυχαία μου ήρθε στο μυαλό ένα τραγούδι του πρώην υπουργού πολιτισμού Θάνου Μικρούτσικου.Πάμε να το σιγομουρμουρίσουμε όλοι μαζί
"κι εσύ ελένη και just ελένη της επαρχίας της Αθήνας κοιμωμένη κτλ"

ps.μοιλαμαιστωαπειρωβλυτοωτηπως.Εσύ για μένα θα πάθεις έρωτα(τι μ' έπιασε πρωί πρωί με τον Θάνο).Όχι τίποτα άλλο τον mezc σκεύτομαι που παρόλο τον αγώνα ήρθε και πάλι δεύτερος.

solaris είπε...

Δεν σας εννόησα κύριε Loumboubamboula;;;

Ανώνυμος είπε...

KAI ΕΣΥ ΕΛΕΕΕΝΗ ΚΑΙ JUST ELEEEENHH THσσ ΕΠΑΡΧΙΔΑΣ ΤΗσ ΑΘΗΝΑΑΣΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝ(πατρινο νι)ΗΗ.

loumboubamboula είπε...

(ΣτΕ)Λέω πως είσαι υπερπροστατευτική με τον κανακάρη σου τον justelene και φοβάμαι μήπως σου βγεί κανένα ιδειπώδυο και μείνει ο Mezc μπουκάλα.

solaris είπε...

@loumboumbamboula

1ον.Πώς είναι δυνατόν να είμαι υπερπροστατευτική απέναντι σε κάποιον άνθρωπο (και σε καμία περίπτωση δεν θα τον χαρακτήριζα "κανακάρη μου") που δεν τον αναφέρω καθόλου στο κείμενό μου;;;(κουφό!)

2ον.Μάλλον εσύ γίνεσαι υπερπροστατευτικός απέναντι στον φίλο σου που όπως λες ανησυχείς μήπως μείνει μπουκάλα.Στη θέση σου θα άφηνα τους φίλους μου να εκφρασθούν - άν θέλουν - οι ίδιοι για τον εαυτό τους και δεν θα έπαιζα το ρόλο του κηδεμόνα τους.

3ον.Θα σε συμβούλευα να μην φοβάσαι (σε καταλαβαίνω - μάλλον θα φταίει η υπερπροστατευτικότητά σου γι' αυτούς τους φόβους)για μένα και για τα συμπλέγματά μου.Καλύτερα ενδιαφέρσου για άλλα πράγματα - που θα έχουν σχέση με σένα.Π.χ. πώς να μην μπερδεύεις την χοντρή πλάκα με την κακοπροαίρετη(άραγε;)ειρωνία.

Κατά τα άλλα σας εύχομαι μια μεγάλη καλησπέρα , κύριέ μου , και ένα πολύ ωραίο Σαββατοκύριακο.

Justelene είπε...

Μπράβο μαμά. Πολύ καλά του τα είπες του κυρίου loumboumbamboula.

bastakas είπε...

'εις το βουνό ψηλά εκεί
ειν'εκκλησιά ερημική
το σήμαντρό της δε χτυπά
δεν έχει ψάλτη, ούτε παπά'

Justelene είπε...

Άσε τα δημώδη ρε bastaka και κοίτα να με κάνεις φίλο σου στο facebook.