19 Μαΐ 2008

Σερσέ λα φαμ

Καλά μου έλεγε ο παππούς μου όταν ήμουνα μικρή: πυρ,γυνί και θάλασσα ,κουρίτσι μ΄.
Για άλλη μια φορά αποδείχθηκε σοφή η λαϊκή ρήση.Για άλλη μια φορά μια γυναίκα είναι υπεύθυνη για μαζικές καταστροφές,καταρρακωμένες συνειδήσεις,εκφυλισμούς μπλογκς και εκμαυλισμούς μπλόγκερς.
Τι να πρωτοθυμηθούμε;Την Εύα (η πρώτη διδάξασα-αυτό το μήλο στο λαιμό μας έχει κάτσει από τότε),την Μεσσαλίνα (καλή και του λόγου της-και τον κεράτωνε τον βλάκα τον Κλαύδιο και τον ξέκανε στο τέλος),την Κοντολίσα Ράις (μεγάλη καριόλα παιδιά-δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω) και last but not the least...ποιά άλλη;την αγαπημένη μου Ντόρα Μπακ!
Η σκληρή ζωή λοιπόν τα΄φερε και μπήκα και γω σ΄αυτήν την ατελείωτη λίστα με τις γυναίκες/αράχνες.Αυτές που αν είσαι άντρας και σου λάχει να τις συναντήσεις θα πρέπει να κάνεις την προσευχή σου και να παραδοθείς σε μια μοίρα χειρότερη από τον θάνατο...
Όπως καταλάβατε αναφέρομαι στην συγκλονιστική ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε στην πολυκατοικία μας.Δεν μπορώ να κρύψω ότι παρακολούθησα με ύψιστη αγωνία αυτή την μάχη που διεξήχθηκε μεταξύ εμού και (Moν Ντιε! Τι τιμή) του Alexis…Η μάχη που δόθηκε ήταν σώμα με σώμα και έληξε με διαφορά στήθους - εδώ θα πρέπει να πω ότι το αποτέλεσμα ήταν αναπόφευκτο μια που φορώ σουτιέν νούμερο 85D.Ο καημένος ο Alexis δεν είχε καμία ελπίδα......
Τέλος πάντων σέβομαι την άποψη των 10 καλών συνμπλόγκερς που απεφάνθησαν ότι είμαι η αιτία για τον εκφυλισμό τους (μμμμ....)
Δεν μπορώ όμως να μην υπερασπιστώ τον εαυτό μου και να καταγγείλω την Σκοτεινή Φυσιογνωμία των Παρασκηνίων που παραπλάνησε την κοινή Γνώμη με στημένα γκάλοπ!
Κι εδώ είναι το σημείο όπου θα βάλετε την φαντασία σας να δουλέψει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και θα οραματιστείτε τη φτωχούλα Σολάρις να αγορεύει σπαρακτικά μπροστά στο δικαστήριο υπερασπιζόμενη την κηλιδωμένη της τιμή – φορώντας μια μπούργκα που σημειολογικά υποδηλώνει τη θέση της γυναίκας μέσα στην κοινωνία και στο συγκεκριμένο μπλογκ (πςςςςς, κρίμα που διώξανε τον Κούλογλου-θα΄μουν το επόμενο θέμα του).
Ξαναγυρνώντας λοιπόν στην καταγγελία μου,έχω να πω ότι έπεσα θύμα της απεγνωσμένης προσπάθειας του Διαχειριστή/Νταρθ Βέιντερ να ανεβάσει τα νούμερα της AGB με ανακριβή ερωτικά σκάνδαλα : είναι καταφανές ότι δεν χώρισα εγώ τον mez αλλά αυτός (ακόμα προσπαθώ να γιάνω τις πληγές μου!) και επίσης ότι δεν ψήνω τον just-μπριζόλα είναι; Αρπάζοντας λοιπόν την ευκαιρία το επικοινωνιακό Κουνάβι,πάτησε πάνω στο συναισθηματικό δράμα που παιζόταν,στην ακόρεστη δίψα του φιλοθεάμονος κοινού για «σεξ,ψέμματα και βιντεοταινίες» καθώς και σε μια καλοστημένη παγίδα/συμπαιγνία/κράξιμο του φίλου του lou .Έτσι η μικρή Σολάρις/Πολυάνα βρέθηκε να είναι υπεύθυνη για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε ποτέ : τον Εκφυλισμό Ενός Μπλογκ. (Σνιφ-Σνιφ,με συγκίνησα ρε γμτ,κάνω ένα διάλλειμμα να σκουπίσω τα δάκρυά μου και να φάω ένα σοκολατάκι).
Τελειώνω κάπου εδώ και επισημαίνω τη μεγάλη ευκαιρία που έχασε το μπλογκ να κάνει την μεγαλειώδη υπέρβαση καταννοώντας ότι ο εκφυλισμός του μπορεί και να προέρχεται από την ιδεολογική απομάκρυνση από τον Αλέξη.Και επιτέλους να ζητήσει τη βοήθειά Του για να μην είμαστε πια συφυλιασμένοι...εεεε,συγνώμη! Εκφυλισμένοι ήθελα να πω.
Ω! Αλέξη-Αλέξη!
Με σένα στο μπλογκ
Ένα Νέο Φως θα είχε φέξει!

Υ.Γ. Για όσους μου κάναν τη ζωή μου ποδήλατο στο μπλογκ τους αφιερώνω το παρακάτω κλιπάκι-δανεισμένο απο άλλο μπλογκ. Άσχετο με τους παραπάνω φιλοσοφικούς διαλογισμούς αλλά να πω και κατιτίς σοβαρό σ΄αυτό το ποστ.

2 σχόλια:

mezcalin είπε...

Και πάνω που ήμουν έτοιμος να αναρτήσω post, εμφανίζεται η αγάπη μου και αναρτάει αυτή! Και με κατηγορεί κιόλας ότι τη χώρισα εγώ! Δυστυχώς, είμαι από τους άντρες που (μόνο) παίρνουν τον πούλο από τις γυναίκες και αντιμετωπίζουν τον κάθε χωρισμό με ποικίλες συμπεριφορές κατάθλιψης (μεθύσια μέχρι μπουσουλίσματος, απόπειρες αυτοκτονίας με Aroxol στη φασολάδα, διακοπές με τον bastaka το καλοκαίρι, απομακρύνσεις από blog, ακόμα και παρακολούθηση Πρετεντέρη τα ρομαντικά ανοιξιάτικα βράδια). Solaris, είναι εμφανές ότι με χώρισες (το λέει κι ο λαός) και στο post που ετοιμάζω για να σε καπελώσω αναφέρομαι στο συγκεκριμένο περιστατικό που προκάλεσε η άσπλαχνη καρδιά σου!

Πι.Ες. (κλεμμένο από Χοίρωνα): το σουτιέν 85D είναι καλή φάση; Ποτέ δε φορούσα, οπότε δεν ξέρω τα νούμερα!

solaris είπε...

Ντροπή σας mezcalin, κακό αγόρι, να μου πετάτε το μπαλάκι και να ισχυρίζεστε... αυτά που ισχυρίζεστε τέλος πάντων! Θέλω επιχειρήματα - και κυρίως ο πλανεμένος λαός τα θέλει! Δεν φτάνει που αδιαφορείτε συστηματικά τόσο καιρό ζητάτε και τα ρέστα από πάνω!
Προσωπικά πιστεύω ότι τσιλιμπουρδίζατε (ποιός ξέρει με ποιές και πού) και τώρα μου το παίζετε βρεγμένη γάτα!!
Περιμένω με ανυπομονησία το post σας και τις δικαιολογίες σας!!!

(παρακαλώ το παραπάνω κείμενο να διαβαστεί με το ανάλογα έντονο ύφος)

Πι.ες. Αναλόγως τι εννοείς με το "καλή φάση".Αντιστοιχεί σε large όπως και το υπόλοιπο πακέτο.

(παρακαλώ το υστερόγραφο να διαβαστεί με το ανάλογα αποπλανητικό ύφος)